söndag 21 februari 2016

Funkita Swimwear


Har letat länge efter en bikini då jag känt att det snart är dags att lämna baddräkten för den börjar att bli en aning för liten. Magen växer och idag går vi in i vecka 31 och det känns så overkligt, snart är vår ironbaby här och ett nytt kapitel i livet börjar. 

Har suktat efter en funkita baddräkt och när jag även såg att de hade bikinis blev jag överlycklig. Jag letade mig fram och tillslut fastnade jag för denna Jungle Boogie Funkita Bikini 

Var lite nervös när jag öppnade paketet, hoppades så att den skulle passa. När jag fick på mig den var det kärlek vid första ögonkastet och den kändes superbra på. 


Jag och bulan i vecka 31 :) 




Igår invigde jag bikinin och de första längderna så kändes det väldigt konstigt och ovant att magen svävade fritt i vattnet. Efter en stund kändes det ändå toppen, jag är supernöjd! 

Simmade med mina fina vänner Sophie och Henrik. Vi avverkade ett grymt pass som alltid. Så härligt och roligt att simma tillsammans. 

Huvudserien blev: 

4 x 200 m
300 m dolme paddlar 
4 x 200 m


Funkita swimwear tjejer! :)



4 kommentarer:

  1. Supersnygg!
    Och ja, det går verkligen galet snabbt. Ännu snabbare när andra är gravida, än när man själv är det... Hehe! :-D

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Vad fin och du njuter verkligen av simningen! Härligt.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin bikini! Jag är på jakt efter en ny, snart cykelsemester...kanske något att spana in!
    Vad fort det går för dig, som Malin skriver ovan, snabbare när andra är gravida..haha

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg baddräkt!

    SvaraRadera